Wednesday, April 28, 2010

Jalan kaki

Dah lama aku x exercise, so rini aku bangun awal siap2 nak gi keje. Biasanye aku gi keje naik keta. tp dek kerana aku nak exercise aku jalan kaki gi opis. nak kata jauh sgt tu x la, tp jauh gak la. bila dah lama x exrcise ni, semput rasa. tp not bad la, leh amik udara pagi yg segar coz sepanjang jalan ke opis aku ni taman rekreasi. sampai je opis, aku rasa lapar giler. aku pun gi la kantin mkn. xyah tny la bape byk aku mkn, mmg byk giler.

Waktu balik td ada la kawan nak tumpangkan, aku dgn macho nye ckp , " xpela, aku nak balik jalan kaki." then aku trus jln. dorang cam x caya je. hehe. anyway hari ni mmg best jalan kaki tp penat sket. sok pun aku rasa nak jalan kaki lg. save minyak keta and badan pun sihat. hehe.

3 comments:

  1. ni my big bro ke my future kak long yg jln kaki g keje??? tp ak rse msti my big bro...bgos ler klu da insap..bley la maintain kn blk bdn tu..hahahaha

    ReplyDelete
  2. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami http://kbagi.com/ atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete